بی مقدمه .

دوستان برای اطلاع از مطالب جدید و آدرس جدید بلاگ پیچ خودکشی را در فیس بوک لایک کنند.

 آپدیت های جدید در فیس بوک,

نظر هم بده.
 -------------------------------------------------------------------------------------

برای رفتن به فروم "خودکشی مردگان" کلیک کنید.
  ------------------------------------------------------------------------------------

توجه : اگر دوست داشتید که برای وبلاگ پست بنویسید... 

1. به http://suicide.loxblog.com/vorod   بروید.. 

 User name = wizard@suicide و password = suicide   می باشد.

 

 

و کسانی که می خواهند از شرایط بیشتری مانند ویرایش مطالب و غیره برخوردار شوند باید در بلاگ ثبت نام کنند...

همچنین برای آگاهی از مطالب جدید در خبر نامه عضو شوید..

 

از مطالب با ذکر منبع کپی برداری آزاد هست .. در غیر اینصورت ممنوع..

 




نظرات شما عزیزان:

نوید
ساعت13:27---16 فروردين 1392
دادا خیلی ویت توپه من که دیگه بره زندگی امیدی ندارم منم دوست دارم خودمو بکشم ولی منتطر اینده ام

اجداد آدم
ساعت6:29---15 فروردين 1392
سلام
از خدای اینایی که خداشون خوب گذاشته براشون نترس.

انسان ها با هم فرق می کنند. ولی این رو می دونم که هر چی بیشتر می دونم و بیشتر می خونم, حالم بیشتر از این دنیا بهم می خوره. دنیایی که خودمون برای خودمون درست کردیم.
خودکشی کن...
من هم روزی خودکشی می کنم...
و از این نترس که مردم بعد از تو چه می کنند. مگر آنها که در اثر امراض مختلف که خودشان طی زمان های ماضی به خود تحمیل کرده اند بازخواست شده اند.
اگر دانته را خوانده باشید که چه بهتر ...
وگرنه حتما فیلم seven را دیده اید.
اگر بدنبال چیزی به اسم گناه باشیم, گناهانی هستند که از دانایی بزرگ ترند.

و این را هم بدانیم که بزرگانی خودکشی کرده اند به سبب دانایی شان از عالم امکان و لبریز شدن کاسه صبرشان.
ارنست همینگوی, صادق هدایت, و ... را همه می شناسند.
بقیه را گوگل کنید تا متوجه شوید.


علی
ساعت18:39---14 فروردين 1392
سلام
خدا مگه برا دروغ گفتن حق انتخاب بت نداده دروغ گناهه
خودکشی هم می تونی انتخاب کنی کی میگه نمیتونی و اختیار نداری فقط خودکشی مثل دروغ گفتن گناهه
بد تاوانی هم داره


من
ساعت18:06---9 فروردين 1392
سلام، من دلم خیلی وقته مرده.حالم از این دنیا و ادماش خیلی بده.من همیشه از خودکشی بدم میومد ولی الان واقعا به فکر خودکشی افتادم چون خدا خودش مرگو بهم نمیده.خسته شدم واقعا

ناقوس عشق
ساعت0:06---1 فروردين 1392
سلام برادر عزیز به طور اتفاقی به وبلاگت برخوردم دنبال مطالبی بودم در ارتباط با عواقب اخروی خودکشی که به وبلاگت برخوردم...دوم تیر سال 91برادر من خودکشی کرد شاید از بازی تکراری این روزگار خسته شده بودوشاید چیز دیگر ..دقیقا تو باغمون خودش رو دار زده بود ساعت دوازده شب پدرم این صحنه رو میبینه تا سه چهار ماه ماجراها داشتیم یه خانواده رو داغون کرد مادرم هنوز گریه میکنه ..پدرم هم که این صحنه رو دیده تعادل روانی نداره امروز هم روز اول عید موقع تحویل سال سر مزارش بودیم....غرض اینکه فکر خودت نیستی فکر خانوادت باش وعواقب اخروی وعذابی که در انتظارته

حمیدرضا
ساعت19:45---2 اسفند 1391
سلام.این حرفایی که دیگران میزنن رو کاری ندارم.اما منم همچین تصمیمی دارم اما با رفتنم داغ روی سینه ی مادرم میزارم.این انصافه یا نه نمیدونم!!!!! خود کشی شیرینه وقتی زندگی زیر زبونت طعم تلخی پیدا میکنه.........

طلوع
ساعت18:23---28 بهمن 1391
من خیلی به دینو اعتقادانم پایبند بودم ولی جدیدا خیلی خستم..
دلم میخواد برم پیش خودش ولی از گناهش میترسم..خیلی وگرنه تاحالا100000بار خودکشی کرده بودم..
دلیل اصلی خودکشیمم اینه که ازخودموزندگیم متنفرم..
بیشتراز خودم..حالم بهم میخوره..
میتونم یپرسم هدف شما از گذاشتن این وبلاگ چیه؟!!

موفق باشید...


مسعود دانشجوی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی
ساعت20:05---18 بهمن 1391
سلام ،گفته اند اگر انسان می دانست خداوند چه قدر او را دوست دارد انسان از شوق این محبت بند بند وجودش از هم گسسته می شد
رفیق اگر تنها ترین تنها هم شوی بازهم خداهست او جبران تمام نداشته های توست من هم بعضی وقتا از زندگی سیر میشم ولی چاره ای نیست ما نیومدیم اینجا که آرامش داشته باشیم ما اومدیم آزمایش بشیم اگه از این آزمایش سربلند بیرون بیاییم آرامش واقعی را در آخرت تجربه می کنیم ،فکر نکن من آدم خشکه مقدسی هستم الته ادعای روشنفکری افراطی هم ندارم ولی به هر حال به یه چیزایی پایبندم


دخترجهنمی
ساعت2:25---16 بهمن 1391
مـــــــــــــــــــــــــــــ ـــرگ....

sahar
ساعت22:11---11 دی 1391
Salam,manam az zendegi kheyli khastam,kheyliii moshkelat daram,dg taghatesho nadaram,doost daram khodkoshi konM

وحید
ساعت9:29---10 دی 1391
شما نه دنیا دارید نه آخرت وگرنه خودکشی نمیکردید

افشین
ساعت18:59---7 دی 1391
سلام
می تونم لینت کنم؟


ندا
ساعت21:34---6 دی 1391
من با وبت حال کردم .چون منم از زندگی خسته ام .منم دوست دارم خودمو بکشم .ولی جراتشو ندارم .حرفای این اسکولا بیخیال اینا از درد من و تو چی میفهمن.به نظرت با چی خود کشی راحتره؟

ندا
ساعت21:32---6 دی 1391
من با وبت حال کردم .چون منم از زندگی خسته ام .منم دوست دارم خودمو بکشم .ولی جراتشو ندارم .حرفای این اسکولا بیخیال اینا از درد من و تو چی میفهمن.به نظرت با چی خود کشی راحتره؟

سادات
ساعت21:31---26 آذر 1391
خدا بیامرزش اگه خودکشی نکرده باشه هم چون آمرزیده نیست خیلی وضعش وخیمه باید زودتر خودکشی کنه حالش خراب میشه فقط اطلاع بده ماهم بیا خرماتو بخوریم حال میده خرمای خودکشیت این زودتر فرستادم برات مجلس بگیرن :- ((

قطره
ساعت21:27---26 آذر 1391
خیلی دوست داری خودتو بکشی دیگه چرا انقدر میخوای ترحم مردم به خودت جلب کنی حالا حالا اگه طرف خودکشی کرد همچی تموم میشه ؟تازه اول کارته.اونای خودکشی میکنند که به قیامت یقین کامل ندارند.

انقدر برای جذب مشتری این مسایل مطرح نکن اینا ادا دراوردنه.
بری سیگار فروشی از این بهتره بیشتر مشتری داری.یا علی


علي
ساعت11:23---3 ارديبهشت 1391
ببينم حالا صاحب اين وبلاگ خود كشي كرده يا نه هنوز زندس پاسخ:زنده ام تا چشم بعضی ها در آد نه شما...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : ابوذر افضلي تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1398برچسب:خودکشی , مرگ , خودکشی در فیسبوک , مرگ, دلنوشته,روش خودکشی,
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

من سنگینی میکند بر جسم خسته ام ... میتونید عضو بلاگ "خودکشی" شوید...
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 103537
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت
با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید